Natuurlijk wil je zo lang mogelijk genieten van je aankoop. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Heb je met je nieuw gekochte product waterschade opgelopen of laat je het per ongeluk vallen? Met EP:Serviceplan ben je vanaf dag één gedekt, vanaf het moment dat je met je nieuwe aankoop de winkel uitloopt. Het EP:Serviceplan is de perfecte aanvulling op de wettelijke fabrieksgarantie.

Afhankelijk van jouw situatie en apparaat kun je kiezen tussen twee varianten:

  • EP:Serviceplan
  • EP:Serviceplan Flex

EP:Serviceplan 

Met het EP:Serviceplan geniet je vijf jaar zorgeloos van je aankoop (drie jaar voor computers, laptops en tablets). Je betaalt een eenmalige lage premie en bent daarna helemaal ontzorgt door de uitgebreide dekking. Wanneer er nu iets mis gaat met je apparaat en de wettelijke rechten en fabrieksgarantie gelden niet, dan staat het EP:Serviceplan voor je klaar.

Je bent al jarenlang ontzorgt vanaf eenmalig 39,49.

Bekijk de folder van het EP:Serviceplan voor meer informatie.

EP:Serviceplan Flex

Met Het EP:Serviceplan Flex ben je vanaf slechts 3 euro per maand ben je gedekt in gevallen waar je wettelijke rechten en fabrieksgarantie niet gelden, zoals water- en valschade. Na een jaar is het serviceplan maandelijks opzegbaar. Bovenop de uitgebreide standaard dekking ben je voor 2 euro per maand extra ben je ook gedekt bij onder meer ongevallen, nalatigheid of slijtage. Voor een optimale dekking kun je voor 2 euro per maand ook nog dekking bij diefstal kiezen. Met EP:Serviceplan Flex kies je jóuw dekking en looptijd.

Bekijk de folder van het EP:Serviceplan Flex voor meer informatie.

EP:Serviceplan afsluiten

Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om het EP:Serviceplan online af te sluiten. Ga naar één van onze winkels, zij adviseren je graag over welk Serviceplan het beste bij jouw situatie past. Onze winkels.