Natuurlijk wil je zo lang mogelijk genieten van je product. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Heb je met je product, nieuw of gebruikt, bijvoorbeeld waterschade opgelopen of laat je het per ongeluk vallen? Met het EP:Serviceplan Flex ben je vanaf dag één gedekt, vanaf het moment dat je met je nieuwe aankoop de winkel uitloopt of wanneer je meer zekerheid voor je gebruikte product wilt. Het EP:Serviceplan Flex is de perfecte aanvulling op de wettelijke fabrieksgarantie.

EP:Serviceplan Flex

Met het EP:Serviceplan Flex ben je vanaf slechts 3 euro per maand gedekt in gevallen waar je wettelijke rechten en fabrieksgarantie niet gelden, zoals bij water- en valschade. Na een jaar is het serviceplan maandelijks opzegbaar. Boven op de uitgebreide standaard dekking ben je voor 2 euro per maand extra ben je ook gedekt bij onder meer ongevallen, nalatigheid of slijtage. Voor een optimale dekking kun je voor 2 euro per maand ook nog dekking bij diefstal kiezen. Met EP:Serviceplan Flex kies je jóuw dekking en looptijd.

Wat gebeurt er bij een schademelding?

Het uitgangspunt is reparatie van het apparaat. Als repareren niet mogelijk is, bijvoorbeeld bij te ernstige schade of diefstal (wanneer de optionele verzekering is afgesloten), dan wordt tenminste 150 euro vergoed voor de aanschaf van een vervangend apparaat, tenzij de dagwaarde hoger is. Deze aankoopbijdrage stijgt jaarlijks met 25 euro wanneer in de eerste twee verzekeringsjaren na afsluiten of schademelding geen schade wordt gemeld aan de verzekeraar. Zo belonen we je als je je zuinig met het apparaat omgaat.

Bekijk hier de folder van het EP:Serviceplan Flex voor alle informatie.

EP:Serviceplan Flex afsluiten

Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om het EP:Serviceplan Flex online af te sluiten. Neem daarom contact op met een winkel om het Serviceplan af te sluiten voor je nieuwe of gebruikte product. Zoek een winkel bij jou in de buurt.